mikrobiuro

Jedną z coraz popularniejszych opcji, na którą decydują się małe firmy, jest wynajem mikrobiura. Warszawa jest pełna takich ofert – warto przyjrzeć się między innymi propozycji Centrum Żoliborz. Oferujemy atrakcyjne i nowoczesne mikrobiura, które zapewnią niezbędny i wysoki komfort pracy naszym klientom w otoczeniu zielonego Żoliborza.

Niekwestionowanym atutem wyboru naszego mikrobiura jest atrakcyjna cena – wynajem całego, dużego biura nie opłaca się małym firmom, składającym się z maksymalnie kilku pracowników. Mikrobiuro jest tańsze, pomieści określoną liczbę osób, a w ofercie znajduje się także szereg dodatkowych usług. Centrum Żoliborz oferuje również niezbędne wyposażenie. Nasze mikrobiura dostępne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, dzięki czemu każdy samodzielnie ustala sobie takie godziny pracy, jakie najbardziej mu odpowiadają.

Czym różni się mikrobiuro od zwykłego biura?

Podstawową różnicą między mikrobiurem, a zwykłym biurem jest  metraż i cena. Jak sama nazwa wskazuje, mikrobiura posiadają minimum niezbędnej przestrzeni do komfortowej pracy, są też sporo tańsze, jednocześnie zachowując wszelkie standardy.  Centrum Żoliborz dba o komfort i wygodę klientów, którzy nie dość, że sami mogą wyznaczać sobie godziny pracy, to nie muszą kompletować wyposażenia ani uzupełniać zapasów kawy i herbaty – wszystko czeka na nich już gotowe.

Nasze usługi są znacznie szersze niż sam wynajem biura. Możemy zapewnić nie tylko obsługę korespondencji i recepcji, ale także cotygodniowe sprzątanie biura. W cenie znajdują się media oraz bezprzewodowy internet. Nasze pokoje mieszczą od 6 do 12 pracowników, więc każdy nasz klient sam ustala, w jakim otoczeniu chciałby pracować.

Dlaczego mikrobiura są tańsze?

mikro biuro

Oferta wynajmu mikrobiura jest zawsze atrakcyjniejsza cenowo, niż w przypadku klasycznego biura. Jest to spowodowane głównie niewielkim metrażem, dopasowanym do potrzeb konkretnej firmy. Jednak decydując się na taki wynajem nie rezygnujemy z szeregu dodatkowych benefitów – w cenie mamy zazwyczaj opłaty mediów czy internetu, a nawet uzupełnianie zapasów ciepłych napojów. W Centrum Żoliborz oferujemy również całościową obsługę, w której zawiera się np. cotygodniowe sprzątanie – bez dodatkowych opłat.

Mikrobiura są już w pełni wyposażone, co bez wątpienia obniża koszty (inaczej niż w przypadku biura, które musimy wyremontować i umeblować samodzielnie). Jeśli weźmiemy pod uwagę liczne dodatkowe usługi, przekonamy się, że wynajem mikrobiura jest naprawdę opłacalną opcją, idealną dla niewielkich firm, a nawet jednoosobowych działalności gospodarczych.

Dla kogo są dedykowane mikrobiura?

uczestnicy konferencji

Grupą docelową mikrobiura są niewielkie firmy, które do pracy potrzebują spokoju, ale jednocześnie nie wymagają dużego metrażu i chcą minimalizować koszty. To znacznie ciekawsza opcja niż praca zdalna – w mikrobiurze cała załoga firmy znajduje się na miejscu, dzięki czemu można dokonywać bieżących konsultacji. Bez wątpienia usprawnia to całą pracę.

Nie istnieje konkretna branża, dla której dedykowane są mikrobiura. Co logiczne, powinny to być małe przedsiębiorstwa, które nie potrzebują do pracy wielkiej przestrzeni. Centrum Żoliborz zapewnia klientom szereg udogodnień, w tym wygodne, ergonomiczne meble, które zwiększą komfort i efektywność pracy, nawet na niewielkiej powierzchni.

Dodatkowe korzyści płynące z wynajmu mikrobiura

mikrobiura wynajem banner centrum żoliborz

Stworzenie nowego stanowiska pracy praktycznie w każdym przypadku wiąże się z dużymi kosztami. To wówczas nie tylko wynajęcie (a później utrzymanie) pewnej powierzchni, ale również remont, wyposażenie i umeblowanie. W mikrobiurze nie musimy martwić się takimi sprawami, bo wszystko jest już gotowe. Stały kontakt z innymi pracownikami firmy wpływa pozytywnie na jakość i płynność pracy. Ponadto firmy stacjonujące w mikrobiurze Centrum Żoliborz posiadają zniżki na dodatkowe usługi.

Zostaw komentarz